Monday, July 21, 2008

BUKU MOTIVASI CHEF LI

Ini bukan mengiklankan atau mempromosikan buku Chef Li. Dengan rasa senang hati dan rasa ikhlas dengan erti kata kejujuran yang sebenarnya saya amat tertarik dengan dua buah buku Chef Li yang pertama saya membaca buku berjudul Jalan menuju Kekayaan dan Orang Kaya Bertaqwa...buku-buku itu memang amat menarik sekali. Setiap jalan ceritanya mampu membawa saya ke alamnya. Terasa ingin menjadi seperti Chef Li yang dapat bertemu dengan orang yang alim ulamak. Bukan mudah untuk menjadi orang yang terpilih.

Setiap cerita dan petua-petua yang diberikan itu saya cuba mengamalkannya dan terus mengamalkannya supaya saya juga tergolong dalam orang-orang yang sentiasa bersyukur dan diatas landasan yang benar. Cerita-cerita itu memberi tunjuk jalan kepada saya untuk menghadapi masalah perniagaan saya.

Saya kini mengumpulkan duit untuk membeli buku-buku motivasi Chef Li yang lain dengan harap saya akan terus diberi petunjuk dan ilmu yang berguna. Pada mereka yang masih tercari-cari ilmu untuk membimbing ke jalan kekayaan dan juga ketenangan saya sarankan belilah buku-buku motivasi ini.

No comments: